امام جمعه رشت تصریح کرد؛

لزوم هوشمندی هرچه بیشتر ملت آگاه در جنگ ترکیبی دشمن

نماینده ولی فقیه گیلان گفت: همه دسیسه‌ها و ترفند‌های شوم دشمنان با رهبری داهیانه رهبرمعظم انقلاب ، هوشیاری مسئولان و مردم ناکام خواهد ماند.

امام جمعه رشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این شهر با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی مبنی بر ایجاد بحران سازی آمریکا در کشور‌ها به ویژه ایران، گفت: به فرمایش رهبرمعظم انقلاب، ماموریت آنان، یافتن و تحریک نقاطی ست که موجب بحران می‌شود و در ایران تفاوت و اختلاف‌های قومی و مذهبی، جنسیت و زن جز نقاط بحران ساز دیده اند که می‌خواهد با تحریک آن‌ها به کشور ضربه بزند.

آیت الله رسول فلاحتی در ادامه با بیان اینکه آمریکایی‌ها همواره‌ی در طول تاریخ نقش ویرانگری داشته اند و نشان دادند هر وقت با چمدانی پول وارد هرکشوری شدند آن‌ها را از همه چیز ساقط کردند، افزود: امروز آمریکایی‌ها با شیوه‌های جدید جنگ ادراکی، شناختی و ترکیبی در تلاشند تا با ایجاد اختلاف و فتنه انگیزی در بین ملت‌ها، جنگ افروزی و غارت گری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش حضور با شکوه و میلیونی مردم در ایام محرم و پیاده روی اربعین را نشانی از بصیرت و فهم مردم آگاه و انقلابی کشورمان دانست و گفت: با قیام و همراهی مردم هر روز بر این ابهت افزوده می‌شود و آمریکایی خار و ذلیل‌تر می‌شوند.

آیت الله رسول فلاحتی همچنین جان باختن تعدادی از مردم مسلمان کشور‌های لیبی و مراکش بر اثر زلزله و سیل را به مردم و دولت این ۲ کشور تسلیت گفت.

وی در ادامه به ۲۶ شهریور مصادف با اول ربیع الاول و تاریخ هجرت پیامبر اشاره کرد و از برگزاری بیستمین اجلاس بین المللی و تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی مهر ماه امسال به میزبانی گیلان خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.