قرار گرفتن ایتام و فرزندان محسنین زیر چتر ۳۶۴ حامی جدید

در ماه‌های محرم و صفر ۳۶۴ حامی جدید برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین در خراسان جنوبی ثبت نام کردند.

لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی، گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف جذب حامی همزمان با ماه محرم آغاز و تا پایان صفر به اجرا درجذب ۳۶۴ حامی جدید ایتام و فرزندان محسنین در خراسان‌جنوبی آمد.

او افزود: بر اساس اعلام پایگاه‌های جذب حامی در استان،۳۶۴ حامی جدید برای حمایت مادی و معنوی از ۵۱۲ یتیم و فرزند محسنین در ماه‌های محرم و صفر ثبت نام کردند.

به گفته لطفی با این تعداد حامی جدید، هم اکنون ۳۶ هزار و ۸۷ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسین با این نهاد همکاری دارند که حمایت از ۱۰ هزار و ۱۰۸ یتیم و فرزند محسنین در استان را برعهده دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد فرزندان ایتام را ۲ هزار و ۳۸۶ و تعداد فرزندان محسنین را ۷ هزار و ۷۲۲ نفر اعلام و با قدردانی از همراهی کمک‌های خیران و حامیان در این طرح به روش‌های غیرحضوری برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و بیان کرد: خیران می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ آمادگی خود را برای شرکت در این طرح و حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین اعلام کنند.

لطفی گفت: همچنین مراجعه به سایت ekram.emdad.ir از دیگر روش‌های ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.