تحصیل ۱۹۴ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۹۴ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه استان مشغول به تحصیل می‌شوند.

ارشاد شاهقلی با اشاره به زمان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، گفت: مدارس استان در روز شنبه اول مهرماه با نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی فعالیت آموزشی و پرورشی خود را شروع می‌کنند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان افزود: مراسم نمادین زنگ بازگشایی مدارس در یکی از هنرستان‌های دولتی شهرکرد با حضور مسئولان استانی و وزارت آموزش و پرورش به صدا در می‌آید و در مناطق هفده گانه آموزشی نیز این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی و بازرسین وزارتی و استانی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شعار مهرماه امسال «مدرسه قوی، ایران قوی» است و بر همین مبنا برنامه‌ریزی‌های لازم جهت بازگشایی مدارس صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


شاهقلی با بیان اینکه جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها در هفته آخر شهریورماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در روز چهارشنبه ٢٩ شهریورماه در یکی از مدارس ابتدایی دولتی شهرکرد به صورت نمادین با حضور مسئولین و همزمان در سراسر مدارس ابتدایی استان برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید ۱۹۴ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.