ساماندهی و نظارت بر سرویس مدارس با شهرداری است

معاون حمل‌و‌نقل شهردار کرمان گفت: براساس آیین‌نامۀ اجرایی حمل‌ونقل دانش‌آموزان نظارت بر شرکت‌های مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری واگذار شده است.

معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان گفت: براساس آیین‌نامۀ اجرایی حمل‌ونقل دانش‌آموزان و برخلاف رویۀ سال‌های قبل، ساماندهی و نظارت بر شرکت‌های مرتبط با سرویس مدارس، به شهرداری واگذار شده است.

محمدرضا یحیی‌زاده افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و اهمیت موضوع سرویس‌دهی به مدارس و نظر به ابلاغ آیین‌نامه اجرایی حمل‌ونقل دانش‌آموزان مورخ ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲، جلسه‌ای با حضور نمایندگان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرویس مدارس و مدیران سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری به‌منظور ایجاد هماهنگی‌های لازم و توجیه شرکت‌های مربوط به حمل‌ونقل دانش‌آموزی، در محل دفتر معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه موارد مرتبط با آیین‌نامۀ اجرایی حمل‌ونقل دانش‌آموزان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، اظهار داشت: ساماندهی و نظارت بر شرکت‌های مرتبط با سرویس مدارس که به شهرداری واگذار شده، در اجرا برعهدۀ سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خواهد بود.

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار