بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی شیشه در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از توقیف خودرو ترانزیت حامل بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی از نوع شیشه در مرزهای شمالی این استان خبر داد.

سردار رضا شجاعی بیان کرد: مأموران پست مراقبت پل ابریشم با اقدامات گسترده اطلاعاتی و همکاری سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در راستای اجرای طرح تشدید کنترل مرزهای جنوب شرق کشور، در یک عملیات هوشمندانه توانستند در حین کنترل خودروهای عبوری، مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه که در درون کانتینر خودرو ترانزیت به‌صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کنند.

وی افزود: مرزداران با بررسی شواهد و قرائن موجود موفق شدند در بازرسی از خودرو ترانزیتی که قصد داشت از طریق پل مرزی ابریشم از سمت افغانستان به عمق کشورمان وارد شود مقدار ۷۰۱ کیلوگرم شیشه را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار مرزبانی و سربازان گمنام امام‌زمان (عج) قرار دارد، افزود: در این عملیات مرزداران علاوه بر کشف شیشه، تعداد یک دستگاه خودرو ترانزیت را نیز توقیف کردند.

وی از عزم جدی مأموران در مبارزه جدی با سوداگران مرگ و متجاوزان مرزی تقدیر کرد و گفت: به‌ منظور برخورد با هرگونه تجاوز مرزی، قاچاق سوخت، کالا و مواد مخدر، این فرماندهی اقدامات گسترده‌ای در مرزهای استان به اجرا گذاشته و مرزداران باهدف صیانت از سلامت و شادابی مردم جامعه، با ایمانی راسخ و با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های منظم خودرویی و پیاده، با هرگونه تحرک متجاوزین و قاچاقچیان قاطعانه برخورد خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار