شتاب پرداخت تسهیلات اشتغال در بانک مهر ایران

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در بانک مهر ایران سیستان و بلوچستان شتاب می‌گیرد.

 در پی مراجعه شهروندان به دبیرخانه کارگروه اشتغال مبنی بر روند کند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در بانک مهر ایران سیستان و بلوچستان، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور در مدیریت شعب این بانک، این موضوع را پیگیری کرد.

خلیل احمد سلامی در نشست با مدیریت شعب بانک مهر ایران سیستان و بلوچستان گفت: مشاغل خانگی و خرد امروزه نقش بسیار زیادی در رفع معضل بیکاری ایفا می‌کنند و با دریافت تسهیلاتی اندک می‌توانند اشتغال گسترده‌ای را در جامعه ایجاد کنند.

وی افزود: با توجه مضاعف دولت سیزدهم به بخش مشاغل خانگی، این حوزه در دو سال گذشته با جهش مطلوبی در سطح کشور و به‌ویژه استان سیستان و بلوچستان روبرو بوده است.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان گفت: تخصیص و پرداخت تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت به فعالان حوزه مشاغل خانگی که عموماً به‌صورت خانوادگی هستند، یکی از محور‌های حمایتی دولت از این حوزه است که دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل مسئولیت اجرای آن را بر عهده دارند.

سلامی اظهار کرد: ۶۵ طرح مشاغل خانگی در استان با مبلغ ۷۵ میلیارد ریال به بانک مهر ایران به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی معرفی شده است که لازم است در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

مدیر شعب بانک مهر ایران سیستان و بلوچستان هم در این نشست افزود: این بانک در استان سیستان و بلوچستان ۱۳ شعبه دارد که ۶ شعبه در زاهدان، ۳ شعبه در سیستان و بقیه در بلوچستان و شهر‌های چابهار، خاش، ایرانشهر و سراوان است و ۶۵ نفر در شعب این بانک در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

علیرضا ملازاده اظهار کرد: سیاست اصلی مدیران بانک مهر ایران و هدف‌هایی که برای ما تعیین شده در راستای پرداخت راحت و سریع‌تر تسهیلات به مردم است تا در کم‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن پرداخت شود.

وی گفت: این بانک قرض‌الحسنه صددرصد مردمی بوده و هیچ خط اعتباری خارجی ندارد، بنابراین پرداخت بعضی از تسهیلات تکلیفی نیز از عهده این بانک خارج شده است، بااین‌وجود تلاش خواهیم کرد تا پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سریع‌ترین زمان ممکن به متقاضیان پرداخت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار