استاندار یزد:

رونق صنعت ساختمان منجر به پویایی سایر اصناف می شود

مهران فاطمی گفت: صنعت ساختمان صنعتی پیشران است و رونق فعالیت های این صنعت، منجر به پویایی سایر اصناف می شود.

مهران فاطمی، استاندار یزد در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان، با اشاره به مشاهده امید، انرژی، ابتکار و تحول در برگزاری این دوره از نمایشگاه گفت: خیل عظیم بازدیدکنندگان از نمایشگاه مؤید جذابیت و ارتباط زیاد مردم با صنعت ساختمان است.

او  در ادامه، صنعت ساختمان را صنعتی پیشران خواند و اظهارداشت: با توجه به ارتباط بیش از ۱۰۰ صنف با صنعت ساختمان، رونق این بخش نقش مهمی در اشتغال‌زایی و فعالیت سایر رشته‌ها دارد.

فاطمی افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی ساخت ۴ میلیون مسکن در کشور در افق دولت سیزدهم، حوزه تولید مسکن بعد از چندین سال از حالت رکود خارج شد که این امر نویدبخش رونقی دوباره در این حوزه است.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گفت و گوی مستقیم با برخی از فعالین عرصه ساختمان حاضر در نمایشگاه، گفت: تسهیلات و بازار فروش، از مهمترین چالش‌های تولیدکنندگان این عرصه محسوب می‌شود.

استاندار یزد در ادامه از تشکیل کارگروه ویژه‌ای با محوریت دفتر فنی استانداری و سازمان نظام مهندسی، به منظور استفاده از محصولات تولیدی شرکت‌های ساختمانی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبرداد.

فاطمی با بیان اینکه یزد استان ممتاز در تولید صفر تا ۱۰۰ محصولات مورد نیاز برای ساخت ساختمان است، خاطرنشان کرد: از محصولات تولیدکنندگان صنعت ساختمان حمایت و اقدامات لازم به منظور حل مسائل و دغدغه‌های آن‌ها صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار