باید دفاع مقدس را الگو قرار داد

امام جمعه موقت بیرجند گفت: باید دفاع مقدس که برهه‌ای تاریخی است را الگوی خود قرار دهیم.

حجت الاسلام نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه هرچه دشمنان بیشتر نقشه می‌کشند تا در مقابل اسلام صف آرایی کنند، شکست می‌خورند گفت: در مقابل دشمنان مؤمنین حقیقی، کسانی که حقیقت اسلام را درک کرده اند هستند.  

او افزود: در ۸ سال جنگ تحمیلی دشمن با تمام توان به میدان آمد و ما جلوی او ایستادگی کردیم که باید این برهه برجسته و مهم کشور را همواره الگوی خود قرار دهیم.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه دشمن اساس انقلاب اسلامی را هدف قرار داده بود اظهار کرد: جنگ‌ها معمولأ بین اختلافات دو کشور پیش می‌آید، اما هشت سال دفاع مقدس در ایران بین ما و تمام دنیا از بلوک شرق تا اروپائیان و آمریکا رقم خورد.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: ایران افتخار دارد که در آن جنگ نابرابر به کمک خداوند روی سکوی پیروزی بایستد و نیروی اسلام را به رخ جهانیان بکشد.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: نیرو‌های نظامی با فرماندهی امام خمینی رحمةالله علیه و احساس تکلیف مردم یک پارچه برای دفاع از کشور حاضر شدند و این هنر اسلام و رهبران الهی است.

حجت الاسلام نوفرستی گفت:  پیوند با خدا، مناجات و راز و نیاز شبانه رزمندگان از امتیازات این دوران بود که حفظ تمامیت ارضی، کشف استعداد و توانایی ایرانی و شناخت از خود و مقاومت را به دنبال داشت.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک و شرکت در نشست مجمع سالیانه سازمان ملل عنوان کرد: رئیس جمهور توانست دیپلماسی اقتدار را به خوبی نشان دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار