همایش پیاده روی خانوادگی در خاش برگزار شد

مدیر اداره ورزش وجوانان خاش گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با استقبال گرم و پرشور اقشار مختلف مردم در جاده سلامت و کوهستان پارک این شهرستان برگزار شد.


سیامک میربلوچ زهی گفت:  همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ویژه گرامی داشت هفته دفاع مقدس، با استقبال گرم و پرشور اقشار مختلف مردم در جاده سلامت و کوهستان پارک این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در برگزاری این همایش اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ارگان‌هایی مانند دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی، سپاه، بسیج ورزشکاران، اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزشهای همگانی و تربیت بدنی سپاه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، بنیاد شهید و امور ایثارگران، فنی و حرفه‌ای، هلال احمر، آموزش و پرورش، اداره غله، اداره تعاون روستایی، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، شبکه بهداشت و درمان، شورای شهر و شهرداری، شرکت سیمان خاش و غیره مشارکت داشتند.

وی اظهار کرد: در راستای گرامی داشت هفته دفاع مقدس، مسابقات متنوع ورزشی در رشته‌های مختلف از روزهای قبل آغاز و همچنان در حال برگزاری است.

میربلوچ زهی بیان کرد: ورزشکاران و ورزش‌دوستان از سالهای قبل و بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس همواره در عرصه‌های مختلف با شایستگی همراه اقشار جامعه ایران اسلامی بوده در کسب افتخارات و نیز صیانت از ارزشهای انقلابی نقش آفرینی کرده‌اند.

برچسب ها: پیاده روی ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار