شهروندخبرنگار خوزستان؛

مشکلات کوی مهرشهر دزفول از زبان شهروندخبرنگار

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات کوی مهرشهر در شهرستان دزفول سخن گفت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

کوی مهرشهر در شهرستان دزفول استان خوزستان با وجود اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد، اما از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار نیستند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی گوشه‌هایی از این مشکلات را روایت کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و وقت بخیر ما ساکن کوی مهرشهر در شهرستان دزفول هستیم. با وجود اینکه در این شهرستان بالغ بر ۱۰ هزار نفر جمعیت ساکن هستند، اما امکانات رفاهی مناسبی ندارد. یکی از این مشکلات پارک این محله است که بصورت نیمه کاره به حال خود رها شده است و محل تجمع معتادان متجاهر شده است. از سوی دیگر سرانه فضای سبز در مهرشهر با توجه به جمعیت بالای ساکن در این منطقه بسیار کم است و مشکلاتی از جمله نبود لوله برای آبیاری فضای سبز و جای خالی درختان بومی نیز دیده می‌شود.
معضل نبود پارکینگ برای خودرو‌های سنگین که در تمام شهر حس می‌شود از جمله مشکلات دیگر این محله است که ساکنان با آن مواجه هستند. در کوی مهرشهر، همه ساختمان‌ها بصورت آپارتمانی هستند و مشکل ضعیف بودن آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت را دارند که با آغاز سال تحصیلی جدید این مشکل چند برابر می‌شود. نبود جایگاه سوخت یکی دیگر از همین مشکلاتی است که ساکنان کوی آزادگان و مهرشهر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. همچنین کمبود نانوایی و نداشتن تنوع مناسب نان از مشکلات دیگر این منطقه است. از سوی دیگر نداشتن روشنایی در معابر منطقه به مشکلات ساکنان افزوده است.  تاسیس کلانتری نیز در این منطقه برای امنیت بیشتر شهروندان از جمله درخواست های ساکنان این منطقه است. امیدواریم به این مشکلات رسیدگی شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار