اطلاعیه قطعی جریان آب برخی مناطقی تبریز

 شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:جریان شبکه آب آشامیدنی مناطقی از شهر تبریز امروز شنبه با افت فشار و قطعی مواجه خواهند شد.

 شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: علت  افت فشار و قطعی آب تبریز مشکل فنی در ایستگاه پمپاژ زرینه رود است و بر این اساس آب شرب مصرفی مناطقی از تبریز به ویژه مناطق واقع شده در ارتفاعات این شهر تا ظهر امروز با افت فشار و قطعی مواجه خواهند شد.

آبفای استان از شهروندان ساکن در کلانشهر تبریز درخواست کرد تا با صرفه‌جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری این شرکت را در ارائه خدمات یاری کنند.

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در قالب یک میلیون و ۸۱۰ هزار مشترک ۱۰۰ درصد جمعیت شهری در ۷۳ شهر استان را تحت پوشش شبکه آشامیدنی و بهداشتی قرار داده است.

مصرف سالانه آب در آذربایجان‌شرقی ۲.۸ میلیارد مترمکعب است.

برچسب ها: قطعی آب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
همسایه های ما یک هفته هست که قالیشویی راه انداختن که هیچ بچه هاشون هم از صبح تو حیاط اب بازی میکنند این یعنی صرفه جویی هر وقت هم تذکر میدهی میگن پول می‌دیم
Iran (Islamic Republic of)
مژگان
۲۳:۰۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
سلام من در الوار سفلاپاین زندگی میکنم خدا شاهد شیش ماه فصل گرما اب کلن قطع شب هافقد دوساعت میاد این شود زندگی مسعول ها تشیف بیارن الوار گوچه صدا سیما صدارخان ده ببینن اب چرا نمیاد علتشو ماهم بدونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
تبریزی‌ها بودن
آخرین اخبار