پهنه‌بندی اراضی کشاورزی فقط با نقشه حدنگاری

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: نقشه حدنگاری اراضی هرچه زودتر در اختیار کارشناسان قرار گیرد.  

محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در نشست شورای هماهنگی معاونان و مدیران ستادی و مستقل گفت: کاداستر اراضی کشاورزی که توسط امور اراضی انجام شده بایستی در اختیار کارشناسان پهنه مراکز جهاد کشاورزی قرار گیرد تا آن‌ها بر اساس آن کار‌های نظارتی و کارشناسی را انجام دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اهمیت رصد بازار کالا‌های اساسی بر لزوم اهمیت روند تولید و صادرات محصولات کشاورزی به روز و بهنگام تاکید کرد.

وی تاکید کرد: امسال بایستی دقت مراکز جهاد کشاورزی در توزیع کود برای کشت محصولات کشاورزی بیشتر شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بر لزوم فعال سازی واحد‌های راکد و نیمه تمام برای بازگشت به چرخه تولید محصولات کشاورزی تاکید کرد و گفت: واحد‌های نیمه فعال و راکد بایستی شناسایی و نسبت به رفع موانع و همچنین بازگشت این واحد‌ها به چرخه تولید اقدام شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از بابت موفقیت‌های که در جشنواره شهید رجایی و ثبت باغستان انجام شده اظهار داشت: جشنواره تجلیل از برترین‌ها و همچنین آغاز سال زراعی جدید در استان برگزار شود.

عطایی خاطر نشان کرد: دولت مردمی همواره همراه مردم است و در این راستا بایستی با برقراری ارتباط و تکریم ارباب رجوع مشکل بهره برداران را حل کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با اقدامات مدیریتی و رفاهی بایستی انگیزش همکاران را برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای بخش بیشتر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار