کارشکنی و زیاده خواهی برخی افراد مانع اجرای پروژه‌های شهر یزد

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: کارشکنی و زیاده خواهی برخی افراد مانع اجرای پروژه‌هایی است که صد در صد به نفع مردم می‌باشد.

حجت الاسلام حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: علی رغم گذشت شش ماه از سال، برخی از پروژه‌های عمرانی مانند بلوار پیامبر اعظم (ص)، بلوار ایرج افشار، تقاطع سه سطحی امام حسین حتی کلنگ زنی هم نشده است.

او با گلایه از برخی کارشکنی‌ها و کوتاهی‌ها افزود: در دوره ششم شورای اسلامی ساعت‌ها در خصوص پروژه‌ها بحث و بررسی صورت گرفت که تعدادی از این جلسات با حضور مسئولین ارشد استان بوده، اما همچنان مردم در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در خصوص پروژه پیامبر اعظم قرار بود در صورتی که منابع مالی آزاد سازی املاک در مسیر این پروژه که ده‌ها برابر اعتبار آزادسازی یک سال شهر یزد است تامین شود این پروژه اجرا و در غیر اینصورت، پروژه حذف شود، اما ماه‌ها از آن تصمیم گذشته، اما نه منابع مالی طرح دیده شده و نه تصمیمی در خصوص حذف آن گرفته می‌شود.

حیدری در خصوص بلوار ایرج افشار نیز گفت: نمونه دیگر کارشکنی‌ها عدم اجرای بلوار ایرج افشار است، بلواری که احداث آن صد در صد به نفع مردم است و بخش زیادی از مشکل ترافیکی شهر را برطرف می‌کند به بهانه‌های مختلف و یا زیاده خواهی برخی افراد تا این اندازه مورد بی مهری قرار گرفته و اجازه اجرای آن به شهرداری داده نمی‌شود.

او در ادامه اظهار کرد: از استاندار محترم و سایر مسئولین و حتی دستگاه‌های نظارتی تقاضای ورود به این موضوع مهم را داریم.

حجت الاسلام حیدری اظهار داشت: پروژه‌های دیگری نیز علی رغم تاکید شورای اسلامی و اختصاص ردیف اعتباری آن مانند بوستان بزرگ شهری، تقاطع‌های غیر همسطح، پروژه امام محمد باقر (ع) و پروژه آیت الله ابوترابی نیز هنوز اجرایی نشده که از شهردار، معاونین مربوطه و مدیران مناطق مربوطه تقاضای تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها را داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.