امیر بیدادی:

دفاع مقدس نشان داد که نیروی ایمان می‌تواند بر عِده و عُده دشمن غلبه نماید

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ غرب نزاجا گفت: دفاع مقدس نشان داد نیروی ایمان می‌تواند بر نفرات و تجهیزات دشمن غلبه کند.

امیر سرتیپ حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ غرب نزاجا (نیروی زمین ارتش جمهوری اسلامی ایران) در مراسم دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دفاع مقدس عزت، افتخار، آزادی و سربلندی را برای این ملت تا سال‌های سال خلق کرد و امروز هر چه امنیت و آسایش و اقتدار داریم مدیون خون با برکت شهدا هستیم.

او افزود: ملت ایران  در قالب یک ارتش ۲۰ میلیونی با رهبری امام راحل این دفاع مقدس را به سرانجام رساند و امروز افتخار میکنیم که صاحب گنجینه با ارزشی به نام دفاع مقدس هستیم که امروز جوانان ما می‌توانند با تاسی گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس مشکلات کشور را حل نمایند.

امیر سرتیپ بیدادی ادامه داد: دفاع مقدس یک منظومه منظمی از حکمت، معرفت و نکات ناب اخلاقی و تربیتی است که در آن فضای جبهه ها خلق شد؛ حضرت امام نیز فرمودند که «جبهه‌های ما همچون دانشگاه است» زیرا نیروهایی در جبهه تربیت شدند که هر کدام برای هدایت یک‌ نسل کفایت می‌کند و باید از این بابت به خود ببالیم.

این فرمانده ارشد نظامی یادآور شد که سال به سال باید جلوه‌های پنهان دفاع مقدس و عظمت کاری که ملت ما در آن موقعیت انجام داد را نمایان کنیم؛ اگر به آن روزها بازگردیم و فضای کشور و برخورد دولت ها با ملت ما را مقایسه کنیم می بینم که نیروی ایمان با انگیزه و رهبری قوی می‌تواند بر همه تجهیزات و نفرات دشمن غلبه نماید.

امیر سرتیپ بیدادی می‌گوید: ما هر ساله اینجا جمع می شویم تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری خود را برای ادامه راه آماده نماییم و روزی شاهد باشیم که در راس قله‌ای که ملت ما شایسته آن است، بایستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.