جذب ۱۲۰ میلیارد ریال از اعتبار ستاد مدیریت بحران بروجن

فرماندار بروجن گفت: امسال ۱۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات ستاد مدیریت بحران برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های این شهرستان جذب شد.

فتاح کرمی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بروجن اظهار کرد: این مبلغ از اعتبارات ماده ۱۷ مدیریت بحران سال قبل جذب شد و در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان بروجن قرار گرفت.

وی با اشاره و به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر آغاز بارش‌ها از نیمه دوم مهرماه در چهارمحال و بختیاری افزود: به‌همین منظور تمامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان بروجن باید نسبت به بازسازی و لایروبی مسیل‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

کرمی تصریح کرد: تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی و آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسانی برای مقابله با بحران‌های احتمالی در شهرستان بروجن با جدیت در دستور کار قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


وی همچنین در نشست پدافند غیرعامل شهرستان بروجن یادآور شد: تشکیل کمیته‌های ۱۱ گانه زیرمجموعه پدافند غیرعامل در این شهرستان از سوی مسوولان دستگاه‌های اجرایی متولی و مرتبط عملیاتی شود.

فرماندار بروجن اظهار داشت: در این راستا ارائه برنامه‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن برای کاهش آسیب‌پذیری و افزایش تاب‌آوری مردم در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: تسریع در احداث زیرگذر‌های جاده بروجن به لردگان به خوزستان و نصب نیوجرسی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم شهرستان بروجن است که باید عملیاتی شود.

کرمی به نشست سه ماه قبل در خصوص بررسی مشکلات بیمارستان حضرت، ولی عصر (عج) بروجن اشاره و تاکید کرد: نتایج و مصوبه‌های این نشست هنوز عملیاتی نشده است.

وی افزود: در این راستا دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری باید نسبت به عملیاتی شدن مصوبه‌ها به‌ویژه نصب برق اضطراری و فاز دوم شبکه برق این بیمارستان اقدام کند.

فرماندار بروجن تصریح کرد: اجرای فیبر نوری و پایش تصویری در تمامی شهر‌های این شهرستان با اولویت در دستور کار شهرداران و مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد.

کرمی یادآور شد: هیچ‌کدام از طرح‌های عمرانی شهرستان بروجن نباید بدون پیوست پدافند غیرعامل اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.