دیدار فرمانده سپاه سلمان با ۱۵ خانواده ایثارگر سیستان و بلوچستان

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل ۱۵ خانواده ایثارگر استان دیدار و گفتگو کرد.

  سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی با حضور در منزل 15  تن از ایثارگران دوران دفاع مقدس، شامل ۱۱ رزمنده و ۴ خانواده شهید، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را که یادآور ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام است ارج می نهیم. 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: باور همه ما این است که اقتدار، صلابت، امنیت و پیشرفت امروز جامعه اسلامی حاصل مجاهدت ها، ایثار و گذشت شما و صبر و بردباری خانواده معظم شهدا می باشد؛ ایثارگری و جان فشانی شما بسیار ارزشمند است و ما از فداکاری شما عزیزان در جبهه های حق علیه باطل متشکریم.

شفائی تاکید کرد: عزت امروز ما حاصل تلاش و زحماتی است که شما عزیزان در آن دوران متحمل شدید و ما قدردان این سختی ها هستیم.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره بر دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و یادگاران دفاع مقدس تاکید دارند و ما امروز حامل سلام ایشان و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای شما هستیم.

شفائی تصریح کرد: شما دیروز مجاهدان خط مقدم دفاع از انقلاب در جبهه های حق علیه باطل و امروز هم از مدافعان ارزشمند و بی بدیل انقلاب اسلامی هستید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار