بیش از ۶ هزار فرهنگی در کرمان در فرآیند نقل و انتقالات شرکت کردند

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ فرهنگی در استان کرمان در فرآیند نقل و انتقالات شرکت کردند.

رضا رضایی گفت: بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ فرهنگی در استان کرمان در فرآیند نقل و انتقالات شرکت کردند که بیش از ۳ هزار نفر از آنان به مقصد مورد نظرشان منتقل شده اند.

او افزود: فرهنگیانی که با انتقالی آنان موافقت نشده، واقعا راهی برای انتقال آن ها وجود نداشته؛ اما هدف، رضایت مندی حداکثری همکاران است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان تصریح کرد: بنای ما خدمتگزاری برای مردم است و اگر نمی‌توانیم کار ارباب رجوع را انجام دهیم، حداقل باید برخورد خوبی با آنان داشته باشیم و در فرآیند نقل و انتقالات هم اولویت اول ما معلم داشتن همه کلاس ها است و اولویت بعدی رضایت مندی همکاران است.

او بیان داشت: هیچ کلاسی حتی در دورافتاده‌ترین نقاط استان، نباید بدون معلم باشد و  حتما انتقالات باید براساس امتیاز‌ها باشد و به هیچ عنوان نمی‌گذاریم حقی از کسی ضایع شود و تلاش ما این است همکاران به خواسته‌های به حق خود برسند.

رضایی تصریح کرد: تابستان پرکاری را پشت سر گذاشتیم و همین که همکار ما در دورترین روستا بداند عدالت رعایت می‌شود برای ما ارزشمند است.

او با اشاره به اجرای نمایش کباده با محوریت زندگانی شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: مدیران مدارس برای حضور دانش آموزان در مجموعه تئاتر شهر کرمان و بهره مندی از این نمایش اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار