مدیرکل بنیاد شهید البرز:

شهادت در لباس احرام توفیقی عظیم از جانب خداوند است

رستمیان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطر شهدای منا گفت: شهادت در لباس احرام توفیقی عظیم از جانب خداوند است که به بندگان مخلص خود هدیه کرده است.

سلیمان رستمیان در مراسم بزرگداشت یاد و خاطر شهدای منا که در مجموعه فرهنگی و تفریحی عرفان کرج برگزار شد با تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) ، افزود: شهدای منا با اقتدا به مولای خود حضرت سیدالشهدا (ع) یا حسین گویان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اظهار کرد: خانواده های شهدای منا همانند دیگرخانواده های شهدا چشم و چراغ جامعه اسلامی هستند و ما امروز وظیفه داریم به این عزیزان خدمت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز همچنین در هشتمین نشست شورای معاونین بنیاد البرز، گفت: آیین میهمانی لاله‌ها برنامه ملی و مذهبی است که در طول دوران انقلاب اسلامی برای تجدید میثاق با شهیدان در نظر گرفته شده است و ما به‌عنوان متولی باید تلاش کنیم تا این برنامه به بهترین کیفیت و اثرگذاری ممکن برگزار شود.

او با تبریک هفته دفاع مقدس افزود: این هفته فرصت خوبی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط دستگاه های فرهنگی و اجرایی است.

رستمیان به برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها اشاره کرد و اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس هر دستگاهی متولی برنامه خاص است و بنیاد شهید متولی برنامه میهمانی لاله‌ها به عنوان برنامه ملی و مذهبی است که در طول دوران انقلاب اسلامی برای تجدید میثاق با شهیدان در نظر گرفته شده است و ما باید تلاش کنیم تا این برنامه به بهترین کیفیت و اثرگذاری ممکن برگزار شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی فرمودند «جریان دفاع مقدس برای ایران گنجینه‌ای ارزشمند است» و ما هرچه قدر تلاش کنیم تا مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران را تبلور و برجسته کنیم و به نسل جوان کشور منتقل کنیم کم است، متأسفانه آنچه که واقعیت بوده است منعکس نشده است.

رستمیان بابیان اینکه ظلمی که در هشت سال دفاع مقدس به ایران شده است بازگو نشده است، گفت: صدام یک فرد آموزش دیده شده بود که در جنگ با ایران به فکر تغییر ژئوپولتیک و منافع خود بود اما ایران قصد جنگ نداشت و امام (ره) بر اساس دیدگاه الهی تصمیم می‌گرفت و به دنبال منافع سیاسی نبود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.