معاون استاندار خراسان رضوی:

بیش از ۷.۶ میلیون زائر وارد مشهد شدند

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: هفت میلیون و ۶۳۳ هزار و ۱۴۶ زائر و مسافر در نیمه دوم شهریور و همزمان با دهه پایانی ماه صفر و پایان تابستان وارد مشهدالرضا شدند.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: ورود این شمار زائر در مقایسه با پارسال رشد خوبی دارد و خوشبختانه خدمت رسانی به آنان نیز با تمام توان انجام شده است.

او افزود: ورود این زائران به شکل پیاده و نیز از طریق هوایی، ریلی، ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و وسایل نقلیه شخصی به استان و مشهد صورت گرفته است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در این مدت ظرفیت اقامتی در استان حدود ۸۰۰ هزار نفر - شب و در مشهد ۷۰۰ هزار نفر- شب بوده است.

گنابادی نژاد بیان کرد: میزان ورود زائران در ایام دهه صفر به مشهدالرضا طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۶ درصد افزایش داشته است.

او تصریح کرد: عزم تمامی دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های مختلف، خدمت به زائران رضوی در ایام عزاداری دهه پایانی صفر بوده است و ستاد خدمات سفر استان و قرارگاه خدمات سفر طی این ایام به صورت شبانه‌روز فعالیت داشته است.

برچسب ها: زائران رضوی ، دهه صفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار