دستگیری ۸ گروه شکارچی غیر مجاز و یک صیاد برقی در خوزستان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: ۸ گروه شکارچی غیر مجاز و یک صیاد برقی در یک هفته گذشته در گشت مشترک یگان‌های اداره کل و شهرستان کارون دستگیر شدند.

مصطفی استاد چینیگر فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با توجه به گشت‌های مستمر یگان حفاظت محیط زیست استان در ایام تعطیل و غیر تعطیل در هفته گذشته، طی گشت و کنترل مشترک یگان‌های اداره کل و شهرستان کارون که در مناطق تحت مدیریت دو شهرستان اهواز و کارون صورت گرفت، همکاران ما در این ماموریت موفق به دستگیری ۸ گروه شکارچی غیر مجاز و یک گروه صیاد برقی شدند.

او می‌گوید: از ۸ گروه شکارچی پرسنل یگان حفاظت محیط زیست ۳ گروه شکارچی را قبل از انجام هر گونه شکار شناسایی و دستگیر کردند.

استاد چینیگر گفت: از این متخلفین لاشه سه قطعه پرنده حمایت شده دراج و چنگر نوک سرخ شصت قطعه کبوتر جنگلی، قمری خانگی و یا کریم و همچنین ۷ قبضه اسلحه شکاری مجاز، یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز و ۲ قبضه اسلحه بادی کشف و ضبط گردید. به همین منظور پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتمجلس تخلف به مراجع قضایی ارجاع گردید.

به گفته فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق اداره محیط زیست در شهرستان‌های مختلف و سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ پیگیر حوادث زیست محیطی، شکایات و گزارشات باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.