اکران انیمیشن سینمایی بچه زرنگ در سینما‌های قزوین

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین از اکران انیمیشن سینمایی بچه زرنگ در سینما‌های قزوین از پنجم مهر خبر داد.

سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: انیمیشن سینمایی بچه زرنگ از پنجم مهر در سینما ارشاد و بهمن قزوین بر روی پرده می‌رود.

وی افزود: بچه زرنگ یک فیلم پویانمایی بلند ایرانی در ژانر ماجراجویی به کارگردانی مشترک بهنود نکویی، محمدجواد جنتی و هادی محمدیان است که در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد و موفق به کسب یک سیمرغ بلورین ویژه هیئت داوران شد.

سید موسوی اضافه کرد: این فیلم محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا است که با همت نزدیک به ۲۵۰ نفر از جوانان هنرمند ایران ساخته شده است.

وی در نظر گرفتن بلیت نیم‌بها برای دانش‌آموزان مدارس از جمله تسهیلات برای برخورداری بیشتر مخاطبان از این انیمیشن پرنشاط و آموزنده برشمرد.

این فیلم به داستان زندگی پسربچه‌ای به نام محسن می‌پردازد که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند با وسایل ابرقهرمانی اش به هرکس و هر چیزی کمک کند او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرارآمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است. این پویانمایی یک پایان‌بندی‌مرتبط با علی بن موسی الرضا (ع) دارد که امضای شرکت سازنده آن محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.