سرپرست فرمانداری کرج:

اطلاع‌رسانی طرح کالابرگ الکترونیکی برای آگاه‌سازی مردم ضروری است

رمضانی گفت: اطلاع‌رسانی طرح کالابرگ الکترونیکی برای آگاه‌سازی مردم ضروری است و باید اقدامات گسترده‌ای در این باره صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری کرج در جلسه تشریح شیوه نامه اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی با بیان اینکه اقدامات خوبی در دولت سیزدهم با اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی صورت گرفته است، گفت: این طرح موجب می‌شود تا پول نقد در جای دیگری مصرف نشود و رونق در بازار را به همراه خواهد داشت.

او با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی گسترده نسبت به مزایای اجرای این طرح بیان کرد: صدا و سیما، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان صمت و جهاد کشاورزی به صورت ویژه روی موضوع اطلاع رسانی طرح الکترونیکی کالابرگ کار رسانه‌ای انجام دهند تا عموم جامعه در جریان امتیازات این طرح قرار بگیرند.

رمضانی گفت: نمایندگان فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهرستان نیز اقلامی که طرح کالابرگ را شامل می‌شوند باید با هماهنگی از جهاد کشاورزی دریافت و در سطح شهر فروشگاه‌ها توزیع کنند.

سرپرست فرمانداری کرج همچنین با اشاره به بازدیدهای میدانی خود از فروشگاه زنجیره‌ای شهرک پیام ماهدشت خاطرنشان کرد: این مرکز تنها مجتمع فروشگاهی در این منطقه کم برخوردار است که باید تمامی اقلام اساسی برای رفع نیازهای شهروندان در آن تأمین باشد.

او افزود: اکثر ساکنان این منطقه شامل دهک‌های اول و دوم هستند با نگاه ویژه ای می‌بایست تأمین کالاهای اساسی در آنجا صورت بگیرد.

رمضانی میزان ذخایر کالاهای اساسی در سطح شهرستان را طی گزارشی از دستگاه‌های مرتبط دریافت کرد و گفت: در زمینه کالاهای تنظیم بازاری در سطح شهرستان مشکلی نداریم و تنها باید سواد استفاده از طرح کالابرگ را در بین مردم ارتقا ببخشیم.

وی با اشاره به مزایای متعدد کالابرگ الکترونیکی، افزود: تثبیت قیمت‌ها و هدفمند و بهینه شدن مصرف یارانه، ازجمله مزایای کالابرگ الکترونیک است که بایستی تلاش کنیم این اقدام توأم با موفقیت باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.