اجرای پویش مشق احسان در چهارمحال و بختیاری

۴ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر با اجرای پویش مشق احسان در چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۹۴ هزار نفر دانش‌آموز در استان مشغول تحصیل هستند، گفت: بیش از ۲۲ هزار دانش‌آموز از پویش احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بهرمند شدند.

افشین امیریان در آیین توزیع چهار هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان استان با همکاری ستاد احرایی فرمان امام (ره) در مدرسه شاهد شهرکرد افزود:با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برنامه‌ریزی برای کمک در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورس چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع بسته‌های آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند و کنکوری نیز سال‌گذشته اجرا شد و امسال نیز در حال رایزنی برای تامین این بسته‌های آموزشی برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند هستیم.


بیشتر بخوانید


امیریان با تاکید بر اینکه آینده، متعلق به دانش‌آموزان است، افزود: با حمایت از این دانش‌آموزان به خصوص دانش‌آموزان نیازمند، زمینه ادامه تحصیل و برقراری عدالت آموزشی فراهم می‌شود.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در چهارمحال و بختیاری گفت: ارزش هر بسته سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که حاوی دفتر مشق و نقاشی، خودکار و مداد، پاک‌کن و کیف است که توسط بنیاد احسان ستاد تهیه شده است.

محمود ابراهیمی افزود: این اقلام با همکاری و مشارکت گروه‌های جهادی بین دانش‌آموزان محروم توزیع می‌شود.

به گفته وی، سال تحصیلی گذشته نیز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) پنج هزار بسته نوشت‌افزار توزیع شد و نیازمند همکاری و مشارکت خیران نیک اندیش در اجرای طرح‌های این ستاد با هدف محرومیت‌زدایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.