رژه خودرویی آتش نشانی قزوین برگزار می‌شود

سرپرست معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از برگزاری مراسم رژه خودرویی این سازمان برای امروز پنج شنبه خبر داد.

حمیدرضا ململی سرپرست معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: مراسم رژه خودرویی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین امروز پنج شنبه ۶ مهر به مناسبت هفته آتش نشانی و ایمنی برگزار می‌شود.

ململی افزود: جمعی از نیرو‌های  عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با ۵۰ دستگاه خودرو سبک، سنگین، نیمه سنگین و موتورسیکلت‌های پیشرو در این مراسم سطح آمادگی و توان عملیاتی خود را به منظور مقابله با حوادث احتمالی به نمایش خواهند گذاشت.

وی اضافه کرد: رژه خودرویی آتش نشانان ساعت ۱۷ از شرکت نفت آغاز و با گذر از بلوار خرمشهر- چهارراه ولیعصر- بلوار شهید بهشتی- میدان سرداران- بلوار شهید سلیمانی- نوروزیان- چهارراه صداوسیما- بلوار امیرکبیر_ میدان شورا- بلوار پیامبر اعظم و در نهایت در بلوار جمهوری اسلامی به پایان خواهد رسید.

ململی در ادامه گفت: این رژه هر ساله به منظور آشنایی شهروندان با توانمندی‌های خودرویی و مأموریت‌های نیرو‌های آتش‌نشانی در سطح شهر برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.