معاون رئیس جمهور:

آمریکا از تروریسم حمایت و بشریت را تهدید می‌کند/رسوایی تروریسم و حقوق بشر آمریکایی در جهان

خزعلی با اشاره به اینکه آمریکا از تروریسم حمایت و بشریت را تهدید می‌کند، گفت: مسأله تروریست حکومتی و حقوق بشر آمریکایی در جهان رسوا شده و مشخص است.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده روز پنج شنبه در دهمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت فاجعه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز با بیان اینکه آمریکا از تروریسم دولتی حمایت و بشریت و انسانیت را تهدید می‌کند، اظهار کرد: تروریسم آمریکایی و صهیونیستی از هم جدا نیست و مردم آمریکا هم از این قاعده مستثنی نیستند و سالانه هزار و ۳۰۰ کودک به همین علت در آمریکا جان خود را از دست می‌دهند و بیش از ۵ هزار کودک نیز زخمی می‌شوند.

او ادامه داد: در عراق نیز سلاح‌هایی با اورانیوم ضعیف شده علیه مردم این کشور توسط آمریکایی‌ها استفاده شده و ۵۰۰ هزار کودک در عراق به واسطه تحریم‌ها جان خود را از دست داده‌اند که این وضعیت در ایران نیز وجود دارد و بیماران بیگناه به دلیل تحریم‌های ظالمانه با مشکل مواجه می‌شوند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در افغانستان نیز آمریکایی‌ها از کودکان افغانی برای پاکسازی معابر استفاده کرده‌اند که این نوعی جنایت علیه بشریت است، گفت: در فلسطین نیز روزانه شاهد جنایات تروریسم صهیونیستی علیه کودکان، زنان و مردم بیگناه هستیم.

خزعلی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد افزایش جنایات جنسیتی در جوامع غربی و آمریکایی هستیم، گفت: کودکان را ترغیب می‌کنند که جنسیت متفاوت داشته باشند و این مسأله را از والدین خود پنهان کنند، هر ساله هزاران کودک در آمریکا تحت جنایات جنسی قرار می‌گیرند.

او اضافه کرد: براساس آمار ۶۰ درصد زنان آمریکایی تحت آزار جنسیتی قرار گرفته‌اند و معضل ۸۹ درصد زنان آمریکایی ترس از تجاوز است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با طرح این پرسش که این جنایات اگر علیه بشریت نیست، پس چیست؟ گفت: این جنایات قطعا نسل‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد که همگان وظیفه داریم مقابل این رویه بایستیم.

او اظهار کرد: ما در بخش رسانه‌ای بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم که همین مسأله موجب شده که دیگران توانمندی و قدرت زن ایرانی را به گونه‌ای دیگر معرفی کنند و به نحوی وارونه این وضعیت را به جهانیان منعکس کرده‌اند.

خزعلی تاکید کرد: تلاش دارم دیگران صدای ناهنجاری از زن ایرانی به جهانیان منعکس نکنند، ما وظیفه داریم صدای حقوق خانواده در غرب و وضعیت زنان آمریکایی را در جهان فریاد بزنیم.

او با بیان اینکه در پی وضعیتی که آمریکا ایجاد کرده خانواده مورد هجمه قرار گرفته است، افزود: بارداری دختران کم سن و سال، بازماندگی کودکان از تحصیل از معضلات جدی جامعه آمریکا است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: یک چهارم سربازان زن آمریکایی اعلام کردند که مورد تجاوز قرار گرفته اند و در مقابل مسیر زنان ایرانی با استفاده از حجاب برای دور ماندن از آزار و تعرض موجب برآشفتگی مسئولان غربی و آمریکایی شده است.

او بیان کرد: ۳۵ میلیون خانواده آمریکایی زن سرپرست و ۵۸ درصد زنان زندانی والدین کودکان خردسال هستند و این‌ها نشان دهنده وضعیت اسفناکی زنان در جامعه متظاهر آمریکا و غرب است.

خزعلی با بیان اینکه مواد مخدر از طریق رسانه و فضای مجازی در غرب تبلیغ می‌شود، اظهار کرد: آمریکایی‌ها با زیبا جلوه دادن سقط جنین جنایت علیه بشریت را مرتکب می‌شوند.

برای حفظ حقوق خانواده و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی باید تلاشمان را بیشتر کنیم

او تصریح کرد: برای حفظ حقوق خانواده و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی باید تلاشمان را بیشتر کرده و در مقابل تروریستی که خانواده را هدف قرارداده بایستیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: ۹ کارگروه برای ترویج فرهنگ خانواده ایرانی اسلامی در دولت سیزدهم ایجاد شده که در بخش‌های مختلف محیط زیست، تربیت فرزندان، موفقیت، مهارت، جمعیت و سلامت برای خانواده برنامه ریزی شده که در همه استان‌ها برای ترویج فرهنگ خانواده مطلوب این کمیته‌ها فعال خواهد شد.

او تاکید کرد: دشمن به دنبال زدودن هویت خانواده است و با حفظ اصالت ایرانی و اسلامی باید فرهنگ نفوذی که در جامعه ما رخنه کرده را زدوده تا سالم سازی فرهنگی در پیش داشته باشیم تا در گام دوم انقلاب به سمت تعالی خانواده گام برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۶:۵۲ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
دختر خوشگله خرس گندم
آخرین اخبار