طرح ممنوعیت جمع آوری و تفکیک زباله توسط اتباع در کرج

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج با اعلام خبر اخراج ۲ هزار نفر از اتباع خارجی غیر مجاز در کرج به کشورشان از طرح ممنوعیت جمع آوری و تفکیک زباله توسط اتباع خبر داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج گفت: با تلاش‌های مسئولان ۲ هزار نفر از اتباع خارجی غیر مجاز در ماه‌های اخیر در کرج جمع آوری و به کشورشان بازگردانده شدند.

مهدی آقا براری افزود: حضور اتباع غیر مجاز در برخی از نقاط و محلات شهر‌های اقماری کرج آسیب‌های اجتماعی فرهنگی و اقتصادی را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی جمع آوری اتباع غیر مجاز در شهرستان کرج ادامه دارد و از تمام دستگاه‌های مربوطه از جمله صنوف و بخش صنعت تقاضای همکاری را داریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد متکدیان و کودکان خیابانی در کلانشهر کرج اتباع خارجی هستند، گفت: طرح ممنوعیت جمع آوری و تفکیک زباله توسط اتباع در این شهرستان به اجرا درآمده است.

پیش از این رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهر کرج با خطر غلبه جمعیت اتباع در برخی محلات کرج روبه رو است که لزوم ورود دستگاه‌های امنیتی، انتظامی نظارتی را می‌طلبد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار