دشمن، عزت و اساس خانواده‌های ایرانی را نشانه گرفته است

امام جمعه یزد گفت: دنیا و استکبارجهانی به دنبال تضعیف کردن عزت و اساس خانواده‌های ایرانی است.

آیت الله ناصری امام جمعه یزد در خطبه‌های امروز نماز جمعه یزد با بیان اینکه دشمنان تمام هم وغم خود را در فضای مجازی کنونی برای ضربه زدن به اساس خانواده و نسل جوان متمرکز کرده‌اند گفت: باید مسئولان و فرهنگیان برای شکست آن‌ها وارد عرصه کار جهادی و انقلابی شوند.

او خاطرنشان کرد: دشمنان با تهاجم گسترده فرهنگی برای ضربه زدن به اعتقادات دینی جوانان وارد میدان شدند و فرهنگیان و مسئولان نظام تعلیم و تربیت برای خنثی کردن توطئه فرهنگی دشمنان تلاش مضاعف داشته باشند.

ناصری گفت: همه ما نسبت به تربیت فرزندانمان مسئولیم و معلمان و مسئولان نسبت به تربیت فرزندان مسئولیت بیشتری دارند و تربیت دینی و قرآنی دانش آموزان باید محور حرکت آموزش و پرورش در امسال باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: طبق آیات و روایات باید فرزندان خود را بر سه خصلت تربیت کنیم، اول آن‌ها را اکرام کنیم، دوم در ادب کردن آن‌ها احسان داشته باشیم و در نهایت آن‌ها را با محبت خدا، پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) آشنا کنیم.

ناصری افزود: اگر فرزند ما با خدا آشنا شد و هویت خدایی پیدا کرد، آنوقت محبت پیامبر و اهل بیت (ع) در وجودش نهادینه می‌شود و این راهی است تا او در مسیر تکامل قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار