ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری خراسان جنوبی برگزار شد

ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری همزمان با سراسر کشور از صبح امروز در خراسان جنوبی آغاز شد.

نصرآبادی مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تعداد کاندیدا‌های ششمین دوره از انتخابات نظام پرستاری را ۱۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۶ نفر برای ۴ هیئت مدیره نظام پرستاری استان انتخاب خواهند شد.

او افزود: این انتخابات از ساعت ۷ صبح امروز در تمامی شهرستان‌های استان آغاز شده و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد.

نصرآبادی بیان کرد: در انتخابات دوره قبل و پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری خراسان جنوبی ۳ هیئت مدیره در استان داشتیم که در این دوره هیئت مدیره طبس گلشن نیز به جمع هیئت‌های نظام پرستاری استان افزوده شده است.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مدت دوره خدمت اعضای هیئت مدیره در هر دوره را ۴  سال اعلام کرد و ادامه داد: اعضای هر هیئت مدیره شامل ۹ نفر اعم از ۶ پرستار، ۲ بهیار و یک نفر اتاق عمل و هوشبری است.

او اظهار کرد: هم اکنون در خراسان جنوبی هیئت مدیره نظام پرستاری بیرجند و شهرستان‌های تابعه شامل نهبندان، درمیان، سربیشه و خوسف، هیئت مدیره نظام پرستاری فردوس شامل شهرستان‌های فردوس، بشرویه و سرایان، هیئت مدیره نظام پرستاری قاین شامل قاین و زیرکوه و هیئت مدیره طبس شامل شهرستان طبس است.

نصرآبادی پیگیری مطالبات کادر پرستاری، مطالبات نیروی انسانی و مالی، ساختاری و علمی را از وظایف اعضای این هیئت‌ها عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار