ثبت‌نام آموزش رایگان دوره فیلم‌سازی در انجمن سینمای جوانان مهاباد آغاز شد

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: ثبت‌نام آموزش رایگان دوره فیلم‌سازی در انجمن سینمای جوانان این شهرستان آغاز شد.

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: طبق دستور محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی مبنی بر رایگان شدن دوره فیلم‌سازی در برخی از مناطق و دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران، در دوره تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳، ثبت‌نام آموزش دوره فیلم‌سازی در انجمن سینمای جوانان این شهرستان رایگان است.

وی اضافه کرد: پس از برگزاری آزمون و مصاحبه داوطلبان شرکت در دوره هفت‌ماهه فیلم‌سازی، ۲۰ دفتر انجمن سینمای جوانان ایران برای حداکثر ۲ کلاس (۱۵ تا ۲۵ نفر) و پذیرش به عنوان هنرجوی فیلم‌سازی انجمن انتخاب شده است.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد ادامه داد: فلسفه شکل گیری دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران تقویت آموزش ارزان فیلم‌سازی در سطح ملی به منظور کشف استعداد بوده تا علاقه‌مندان و ظرفیت‌های سینمایی کشور به دلیل شرایط مالی از رشد و تربیت بازنمانند و در این طرح نیز بخشی از این دفاتر بصورت رایگان به آموزش هنرجویان مستعد می‌پردازند.

وی افزود: این طرح در راستای تحقق عدالت فرهنگی و آموزشی به منظور کشف استعداد‌های نوظهور و تقویت و گسترش جریان فیلمسازی در استان‌های مختلف صورت می‌گیرد.

بایزیدی گفت: هنرجویان جهت ثبت نام همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و سه بعداز ظهر تا ۶ عصر با در دست داشت مدارک ثبت نام شامل کارت ملی، شناسنامه، عکس پرسنلی و ۵۰۰ هزار ریال هزینه ثبت نام به انجمن سینمای جوانان مهاباد در خیابان امام خمینی، مجتمع فرهنگی و هنری، طبقه اول مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: شرایط سنی ثبت نام کنندگان باید ۱۶ تا ۳۵ سال باشد و در پایان دوره به فارغ التحصیلانی که موفق به تولید فیلم شوند، گواهی فیلم‌سازی معتبر اهدا می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد یادآور شد: آزمون جامع دوره هفت‌ماهه فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران روز جمعه ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود و ثبت‌نام این آزمون تا روز دوشنبه ۱۵ آبان‌ماه ادامه دارد.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از دفاتر شصت گانه ایران است که بیش از سه دهه است در جنوب استان آذربایجان غربی در حوزه آموزش فیلم‌سازی و کلاس‌های مشاغل سینمایی فعالیت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.