همسر رئیس جمهور:

بانوان روزنامه نگار مستقل دنیا با هم متحد شوند

همسر رئیس جمهور گفت: اگر بانوان روزنامه نگار مستقل دنیا با هم متحد شوند ما از آنها حمایت خواهیم کرد.

جمیله علم‌الهدی همسر رئیس جمهور گفت: هماهنگی و انسجام یک مولفه مهم است که می‌تواند در برابر غول‌های بزرگ رسانه‌ای موثر باشد به همین دلیل شبکه سازی، اتحاد و تقویت زنان خبرنگار مستقل در دنیا مهم و ضروری است.

او افزود: ما به دنبال متحدکردن بانوان روزنامه نگار مستقل در برابر قطب‌های رسانه‌ای دنیا هستیم و از پیشنهاد در خصوص تشکیل اتحادیه‌ای برای همکاری بیشتر رسانه‌ای در این زمینه استقبال می‌کنیم.

همسر رئیس جمهور ایران با اشاره به اینکه نجات نسل بشر کار بزرگی است ادامه داد: برای تحقق این مهم انسجام بین ادیان، فرهنگ‌ها و مذاهب بدون مرزگذاری برای یک نسل ضروری است.

خانم علم الهدی بیان کرد: همچنین در برای تحقق این امر بایستی روابط افرادی که به لحاظ ارزشی همدیگر را باور دارند تقویت شده و خودآگاهی و آگاهی بخشی نیز در این مسیر مد نظرقرار گیرد.

او تصریح کرد: اغلب زنان در جهان اکنون دچار خودآگاهی‌های نادرستی هستند به طوریکه براساس ارزش‌های مادی نظیر ثروت و زیبایی ظاهری خود را قضاوت می‌کنند و این در حالی است که این خودآگاهی‌ها نادرست بوده و در صورت اصلاح باعث رشد و ترقی آنان خواهد شد.

همسر رئیس جمهور با اشاره به اینکه در هر نوع اصلاح و تغییرباید از الگوی خانواده استفاده کرد تاکید کرد: مردان باید با تامین مسائل مالی و اجتماعی حامی زنان و بانوان بوده و در آرامش بخشی به خانواده حامی اصلی آنان باشند.

علم الهدی اظهار کرد: این موارد در نگاه توحیدی و در تاریخ اسلام وجود دارد و اعتقاد به خداوند می‌تواند پشتوانه هر نوع فداکاری در خانواده‌ها قرار گیرد.

او افزود: کشور ما از جهت قوانین و اسناد تربیتی به خصوص در حوزه زنان و خانواده غنی است و این امکان وجود دارد که این قوانین را به زنان سایر کشور‌ها تسری دهیم.

همسر رئیس جمهور ادامه داد: سال هاست با تربیت توحیدی و احیای ارزش‌های اخلاقی در سیاستگذاری‌ها و قوانین پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم آموزه‌های دینی را به سیاست‌ها و قوانین منتقل کنیم هرچند در اجرایی کردن اسناد سیاستی هنوز خیلی راه باقی مانده و برای تحقق تربیت توحیدی راه درازی پیش رو داریم.

خانم علم الهدی بیان کرد: پیشنهادات زنان فعال رسانه‌ای خارجی در خصوص گسترش روابط و ارتباطات دنبال خواهد شد.

او تصریح کرد: بسیاری از سوالات بانوان خبرنگار در این نشست باید توسط رییس جمهور و در دیدار با آقای رئیسی پاسخ داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.