رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: برای صیانت از اموال مردم قاضی ویژه در مقر پلیس آگاهی‌ ارومیه مستقر شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از استقرار قاضی ویژه در مقر پلیس آگاهی‌های مرکز استان برای صیانت از اموال مردم خبر داد و افزود:  با توجه به افزایش غیرمتعارف پرونده‌های جعل و کلاهبرداری در مرکز استان که عده‌ای از افراد فرصت طلب و شیاد با سوءاستفاده از حسن نیت و سادگی شهروندان با توسل به وسایل متقلبانه اقدام به بردن اموال آن‌ها می‌کردند موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ناصر عتباتی ادامه داد: برای صیانت و حفاظت از اموال اشخاص و شهروندان و همچنین در جهت پیشگیری از وقوع این جرایم با برنامه ریزی به عمل آمده و هماهنگی‌های لازم احدی از دادیاران دادسرای مرکز استان در پلیس آگاهی مرکز استان تحت نظر یکی از معاونین دادستان مستقر گردید.

وی می گوید: با استقرار این قاضی ویژه به صورت موردی و شکایت‌های مراجعین در سریع ترین زمان بررسی و دستورات لازم در جهت حفظ اموال آن‌ها و تعقیب مرتکبین صادر می‌گردد.

رئیس کل دادگستری استان مهمترین هدف از استقرار این قاضی ویژه در پلیس آگاهی را جلوگیری از تضییع اموال اشخاص عنوان کرد وگفت دستگاه قضایی استان برخورد قاطع و بازدارنده‌ای با کسانی که چشم طمع به اموال مردم را دارند خواهد داشت.

عتباتی در پایان از شهروندان هم خواست با هوشیاری از اموال خود مراقبت نمایند و فریب این فرصت طلبان را نخورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.