ثبت بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تماس تلفنی اتفاقات در سامانه ۱۲۲ شرکت آبفا گلستان

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تماس تلفنی ثبت شده اتفاقات از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

ابوالفضل رحیمی گفت: از این تعداد  ۹ هزار و ۹۴۰ مورد در حوزه شهری و هزار و ۶۰۵ مورد در روستا‌ها و بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ مورد در سایر حوزه‌های دیگر و ۲۱۵ مورد در بخش فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: شهروندان شهرستان گرگان با ۶۰ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و همچنین تعداد ۶ هزار و ۷۰۰ مورد حادثه در شهر و روستا‌های گرگان و هزار و ۸۹۰ حادثه در شهر و روستا‌های گنبد ثبت و رسیدگی شده است که ۷۰ درصد تماس‌ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است.

رحیمی در ادامه به تبیین نوع گزارش‌های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله‌های اصلی و انشعابات، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.

او در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت: شهر‌های استان با ۲۱۵ مورد حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است.

رحیمی افزود: مشترکین محترم استان هرگونه نقص در ارائه خدمات، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه ۱۲۲ به این شرکت اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.