سفر وزرای کشور‌های عضو اکو به اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: در قالب رویداد بین‌المللی اردبیل۲۰۲۳ ۱۲ و ۱۳ مهر وزرای کشور‌های عضو اکو به این شهر سفر خواهند کرد.

حسن محمدی ادیب گفت: در قالب رویداد بین‌المللی اردبیل۲۰۲۳  ۱۲ و ۱۳ مهر ماه اردبیل میزبان وزرای کشورهای عضو اکو است و تمهیدات لازم برای میزبانی در اردبیل انجام شده است .

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از اعلام آمادگی اکثر کشور‌های عضو اکو برای حضور در نشست وزرای گردشگری این سازمان در اردبیل خبر داد و گفت: این میزبانی فرصت مهمی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی و تاریخی استان دربین کشورهای عضو اکو است.

 به گفته او، مقدمات برگزاری نشست وزرا در اردبیل در حال انجام است و نقطه قوت نشست امسال حضور فعالان اقتصادی کشور‌های عضو است که برای اولین بار با موضوع ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری اردبیل در حاشیه نشست برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: این نشست که به صورت سالانه برگزار می‌شود فرصت بی بدیلی برای عرضه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان است و باید از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را داشته باشیم.

محمدی ادیب گفت: در حاشیه نشست وزرای گردشگری اکو برنامه‌های متنوع فرهنگی و بازدید‌های مختلف از ظرفیت‌های گردشگری استان در نظر گرفته شده است که هدف از آن معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری استان است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار