۲۳ طرح اقتصادی مصوبه سفر رییس جمهور به سمنان اجرایی شد

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سمنان گفت: ۲۳ طرح اقتصادی از محل مصوبات سفر رییس جمهور به استان با سرمایه‌گذاری ۲۱ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و اجرایی شد.

مالکی گفت: توسعه نمک شرکت معدنی املاح ایران، تجهیز و به روزرسانی آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی سمنان و تخصیص کد گمرکی برای منطقه ویژه اقتصادی سمنان، از جمله طرح‌های تکمیل‌شده و یا به بهره‌برداری‌ رسیده از مصوبه های سفر رییس جمهور به این استان است.

وی ادامه داد: اعطای تسهیلات برای تکمیل ۹۱ طرح قابل بهره برداری به میزان ۵۰۵ میلیارد ریال توسط صندوق کارآفرینی امید از دیگر مصوبات سفر آیت الله رییسی به استان سمنان بود که اجرا شد.

 

مالکی بیان کرد: از مجموع اعتبارهای مصوب سفر رییس جمهور به سمنان در آبان ۱۴۰۰ تعداد ۲۸ مصوبه در بخش اقتصادی با ۳۶ ریزطرح در مرحله نخست با اعتبار ۱۰۹ هزار و ۳۷۴ میلیارد ریال و با اصلاحات انجام شده توسط استان و نهاد ریاست جمهوری در مرحله دوم ۷۹ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال مربوط به حوزه اقتصادی در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با مجموع ۲۱ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی پیگیری رفع مشکل راه اندازی کارخانه سیمان بیارجمند، رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان و احیای ۱۲۷ واحد تولید راکد را از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش اقتصادی استان سمنان عنوان کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سمنان تاکید کرد: محرومیت‌زدایی و تقویت رشد اقتصادی اولویت دولت سیزدهم است که با اهتمام ویژه در استان پیگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.