برگزاری هفته هفتم لیگ برتر فوتبال طبق برنامه قبلی

سازمان لیگ اعلام کرد هفته هفتم مسابقات لیگ برتر مطابق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می‌شود.

پس از تعویق چند بازی در هفته پنجم و لغو کامل هفته ششم لیگ برتر، سازمان لیگ اعلام کرد که هفته هفتم با همان برنامه سابق برگزار خواهد شد و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

نکته مهم اینکه هفته هفتم روز ۱۳ مهر آغاز خواهد شد و با توجه به برنامه آسیایی پرسپولیس، سپاهان و نساجی و همچنین حضور دو بازیکن بزرگسال استقلال در هانگژو، این چهار تیم با تاخیر نسبت به سایرین به میدان خواهند رفت.

به این ترتیب استقلال و سپاهان ۱۵ مهر و پرسپولیس و نساجی ۱۶ مهر بازی خود را برگزار خواهند کرد تا نمایندگان ایران در آسیا نیز فرصت مناسبی برای ریکاوری داشته باشند.

در بیانیه سازمان لیگ آمده است: سازمان لیگ ضمن تشکر و تقدیر از همراهی صمیمانه تمامی باشگاه‌های لیگ برتر در حمایت از تیم‌های ملی و امید اعلام می‌کند که هفته هفتم مسابقات لیگ برتر مطابق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

هفته هشتم لیگ برتر برای پنجم، ششم و هشتم آبان برنامه‌ریزی شده که بعد از فیفادی خواهد بود و همین موضوع اعتراض یحیی گل‌محمدی را به دنبال داشت و او خواستار لغو فیفادی شد.

هنوز مشخص نیست دو بازی معوقه نمایندگان آسیایی چه زمانی برگزار می‌شود و چه زمانی لیگ برتر ایران جدول منظم و منسجمی را خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار