معرفی کرمانشاه در نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایر کشور

مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه گفت: تولید کنندگان کرمانشاهی با حضور در نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایر کشور، کرمانشاه را در بخش‌های مختلف کشاورزی و دامپروری و صنایع تبدیلی معرفی می‌کنند.

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایر کشور از فردا دوازدهم مهر در مصلی بزرگ تهران با حضور تولید کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

این نمایشگاه تا هجدهم مهرماه در تهران دایر است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و عشایری استانداری کرمانشاه گفت: برپایی نمایشگاه توانمندی روستایی در تهران، فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان کرمانشاه است.

امیر خسروانی اظهار کرد: یک‌هزار و ۸۲۲ دهیاری و ۲ هزار و ۵۹۵ روستای داری سکنه در استان وجود دارد. 

وی ادامه داد: به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، همایش بزرگی در ۱۹ مهرماه جاری در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و عشایری استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: به همین منظور پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری برای عرضه تولیدات عشایری و روستایی از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه با حضور تمامی استان‌های کشور در مصلای تهران برگزار می‌شود.

وی، از برپایی ۲۰ غرفه از این استان در نمایشگاه تهران خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه توانمندی روستایی در تهران فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان کرمانشاه است.

خسروانی ادامه داد: برپایی این نمایشگاه بستر مناسبی برای عرضه و معرفی تولیدات روستایی، محصولات کشاورزی و اورگانیک، صنایع تبدیلی، صنایع دستی و همچنین معرفی استعدادها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و بوم گردی روستا‌های استان در کشور است .

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.