معاون استاندار کردستان:

پلیس پنجه مقتدر و قلب رئوف نظام است

رمضانی گفت: پلیس در حوزه‌های مختلف به شدت توانمند است وپنجه مقتدر و قلب رئوف نظام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته فراجا که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد (ص)، اظهار داشت: به برکت تعظیم نام مبارک رسول مکرم اسلام، کردستانی‌ها هر ساله اهتمام ویژه به برنامه‌های ماه مولود و هفته وحدت داشته و امسال نیز سنگ تمام گذاشته و گل کاشتند.

 مهدی رمضانی با تبریک فرارسیدن هفته فراجا، از حضور همیشگی و شبانه‌روزی مجموعه فراجا در کردستان قدردانی کرد و افزود: امیدوارم تمام تلاش‌ها و مساعی در راستای تامین امنیت باشد. 

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری، استان کردستان را به عنوان استان مجاهدت‌های خاموش و فداکاری‌های بزرگ توصیف کرده‌اند که یکی از مصدایق این توصیف، تلاش‌های شبانه روزی مجموعه فراجا و نیروی انتظامی در استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد: نهاد پلیس و نیروی انتظامی به واسطه ارتباطی که با اقشار مختلف مردم دارند، نحوه خدمات‌دهی و ارتباط آن‌ها با مردم بسیار مهم است.

رمضانی با بیان اینکه پلیس فراتر از چارچوب ماموریت‌ها، بسیاری از نیاز‌های جامعه را برآورده کرده است، اذعان کرد: احساس امنیت در سایه امنیت واقعی ایجاد می‌شود که خوشبختانه با تلاش نیرو‌های نظامی و انتظامی و دستگاه امنیتی و اطلاعاتی امنیت پایدار در استان کردستان برقرار است.

وی تاکید کرد: پلیس در حوزه‌های مختلف به شدت توانمند و مقتدر است و در عین اقتدار، رئوف، عطوف و مهربان است و این را در حوادث مختلف، جلوه‌های متعدد و در جریان اغتشاشات سال گذشته شاهد بودیم.

 رمضانی گفت: سال گذشته با وجود اهانت، برخورد‌های بد و خشونت برخی افراد اجیر شده که تحت تاثیر فضای رسانه‌ای معاند قرار گرفته بودند، نیرو‌های پلیس با عطوفت و مهربانی با آنان برخورد و با حداقل خسارت، اوضاع را مدیریت کرد.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌شود که پویش "پلیس قوی مهربان" راه‌اندازی شود، اظهار کرد: در طول هفته فراجا اقشار مختلف مردم به منظور قدرشناسی از پلیس در مجموعه انتظامی حضور پیدا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه در راستای گرامیداشت هفته فراجا از کار‌های کلیشه‌ای و مناسبتی فاصله بگیریم، افزود: همه ما مدیون دستگاه نظامی و انتظامی هستیم لذا با کار‌های بدیل و خلاقانه این اقتدار را به نحو شایسته ارج نهیم. 

رمضانی با بیان اینکه پلیس، پنجه مقتدر و قلب رئوف نظام است، افزود: از دستگاه فراجا خواستاریم که هر اقدامی همچون ترخیص خودرو‌های توقیفی از پارکینگ در راستای کمک به مردم و کاهش مشکلات را انجام دهند.

وی برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته وحدت را قابل تحسین و تکریم برشمرد و اضافه کرد: خوشبختانه به واسطه تلاش‌ها و زحمات نیرو‌های نظامی و انتظامی امنیت پایدار در سطح استان برقرار و هیچ‌گونه ناامنی احساس نمی‌شود.

برچسب ها: هفته فراجا ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.