ایهود باراک: تل‌آویو از داخل در حال نابودی است

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت که اختلافات در داخل این رژیم به نقطه اوج خود رسیده است.

ایهود باراک، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی گفت: رهبری کنونی اسرائیل کور است همانطوری که در آستانه جنگ ۱۹۷۳ میلادی کور بودند.

به گزارش اسرائیل ۲۴، ایهود باراک در ادامه سخنانش تاکید کرد: اسرائیل با خودویرانگری و چالش‌های داخلی مرتبط با موجودیت خود روبروست که کمتر از چالش‌های خارجی نیست. عادی سازی روابط با عربستان سعودی به عنوان آغازی برای به رسمیت شناختن اسرائیل توسط دیگر کشور‌های اسلامی و یک فرصت خوب اقتصادی مهم اما راهی پیچیده است و تضمینی برای رسیدن به آن وجود ندارد.

وی در مقاله‌ای با اشاره به اینکه به توانایی دولت نتانیاهو برای برآورده کردن کمترین خواسته عربستانی‌ها و آمریکایی‌ها درباره مسئله فلسطین تردید دارد، افزود: «یک طنز تاریخی است که روند عادی‌سازی روابط عربستان به بلوغ رسیده در حالی که یک دولت غیرطبیعی در اسرائیل روی کار است.»

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در ادامه این مقاله درباره مخالفت خود با ساخت کوره هسته‌ای غیرنظامی در عربستان سعودی آورده است: «روشن است که بعد از عربستان، ترکیه و مصر هم برای دستیابی به جایگاه یک کشور هسته‌ای تلاش خواهند کرد و این موضوع پایان رژیم سلاح هسته‌ای خواهد بود و خطرات نامعقولی برای منطقه و جهان دارد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
سربازان یهودی واقعی از خفت وخواری صهیونیسمها رنج میبرند ودر فرصت مناسب فرار میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
به همین خیال باشین
آخرین اخبار