در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اعتقادات و اخلاق هیچ محدودیتی برای زنان ایجاد نمی‌کند

یک خبرنگار از رسانه ملی کویت گفت: با حضور در جشنواره بین‌المللی «خورشید» اطلاعات پیرامون زنان ایرانی را جمع‌آوری کردم و با بازگشت به کویت این اطلاعات را در اختیار زنان جوان کویتی می‌گذارم.

آمال عبداله، خبرنگار رسانه ملی کویت درباره تاثیر برگزاری رویداد بین‌المللی «خورشید» برای معرفی زنان تاثیرگذار بخصوص ایران با هدف دعوت از فعالان رسانه‌ای داخل و خارج از کشور گفت: نقش رسانه در جشنواره «خورشید» مهم است. حالا که در این جشنواره حضور یافتم، توانستم عکس‌ها، فیلم‌ها و اطلاعات پیرامون زنان ایرانی جمع‌آوری کنم و با بازگشت به کویت این اطلاعات را در اختیار زنان جوان کویتی و جهان بگذارم و حقیقت و آنچه را دیدم، نشان دهم.

این خبرنگار در پاسخ به این سوال که با توجه به سلطه رسانه‌های جهان غربی تصاویر زنان کویتی را چگونه نشان می‌دهید؟ توضیح داد: زنان کویتی زنان قوی هستند، ولی تصاویر آن‌ها به طور کامل نشان داده نمی‌شود. این جشنواره شروع دوباره‌ای برای ما رقم می‌زند تا تصاویر زنان بخصوص زنان مسلمان کویت را به جهان نشان دهیم و بگوییم که هر لحظه در حال جنگیدن هستیم.

عبداله عصر شنبه در حاشیه جشنواره بین‌المللی «خورشید» در مشهد نقش رسانه را در ذهنیت انسان‌ها و افکار عمومی مهم دانست و گفته بود، زنان ایرانی بسیار بااستعداد هستند و تلاش آنان برای رساندن حرفشان به گوش جهانیان قابل تقدیر است. زنان ایرانی و مسلمان با اقدام‌های رسانه‌ای می‌توانند در دنیا تغییر ذهنیت ایجاد و اثبات کنند که نه تنها اعتقادات و اخلاق هیچ محدودیتی برای آنان ایجاد نمی‌کند، بلکه بسیار هم پسندیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار