محمدیان خبر داد؛

دستگیری ۱۸۹ نفر از اراذل و اوباش طی یک عملیات ۴۸ ساعته

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۸۹ نفر از اراذل و اوباش پایتخت طی یک عملیات ۴۸ ساعته خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح برخورد با اراذل و اوباش و نمایش کشفیات به دست آمده از متهمان در جمع خبرنگاران گفت: آنچه فرمانده کل انتظامی کشور در مورد دستگیری کسانی که شرارت می‌کنند، هشدار داد، امروز انجام شد.

وی افزود: پلیس اطلاعات تهران بزرگ با بررسی سوابق و پرونده‌های اخیر توانست ۱۸۹ نفر از اراذل و اوباش را که با سلاح سرد و گرم شرارت داشتند و متواری بودند با اقدام پیچیده پلیسی طی ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر کند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه قضا به واسطه همکاری و همراهی با پلیس گفت: دستگاه قضائی هم در این موضوع بسیار پیگیر بود و توافق شده که در کوتاه‌ترین زمان این افراد به مجازات برسند.

وی افزود: به تمام افرادی که قصد شرارت و مزاحمت و بر هم زدن امنیت مردم را دارند هشدار می‌دهیم که پلیس به صورت شبانه روزی با به روزترین امکاناتی که در دست دارد تا زمانی که آن‌ها را بازداشت نکند از پای نخواهند نشست.

سردار محمدیان بیان کرد: پس از این با بازسازی صحنه‌های سرقت و شرارت آن‌ها سعی می‌کنیم شهروندان را مطلع کرده و اشرار بدانند که پلیس به صورت مقتدرانه آن‌ها را شناسایی و دستگیر می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۲:۳۴ ۱۳ مهر ۱۴۰۲
ایران و دیگر نقاط کره زمین پر است از همین موجودات معتاد دزد قاتل یاغی فراری زندان گریخته تزریقی جنایتکار آدم کش متجاوز ووو و تا دلت بخاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
چه فایده فردا دوباره همگی آزاد و به شرارت خود ادامه می هند.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۳:۲۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
سلام،

با آنهایی که امکان متواری شدن بعد از ارتکاب جرم را دارند برخورد کنید، مثلا کسی که تعهد او ارزش ندارد، یا کسی که کارشناس قضایی تشخیص خطرناک بودن او را می دهد.