بازدید رییس کل دادگستری استان قزوین از چند واحد صنعتی

رییس کل دادگستری استان قزوین از چند واحد در شهرک صنعتی کاسپین آبیک بازدید کرد.

علی شعبانی رییس کل دادگستری استان در بازدید از چند شرکت صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین آبیک گفت: صنعت نقش کلیدی در توسعه اقتصادی کشور دارد که با ایجاد اشتغال علاوه بر تامین مایحتاج داخل با توسعه ارتباطات و حجم تولید می‌تواند منجر به صدور کالا به کشور‌های خارجی شود.

وی ادامه داد: استان قزوین نیز با وجود شرکت‌های بزرگ و مطرح در کشور و خاورمیانه نقش مهمی در تامین مصرف داخلی داشته و حضور چشمگیری در بازار‌های منطقه‌ای و جهانی دارد.

شعبانی بیان داشت: به همین منظور و در راستای تحقق شعار سال و توصیه اکید رییس قوه قضاییه برای حل مشکل شرکت‌های صنعتی ذیل کارگروه اقتصاد مقاومتی بازدید‌هایی از واحد‌های تولیدی و شرکت‌های صنعتی پیش بینی شده تا با حضور میدانی مدیران قضایی و دستگاه‌های متولی برخی از موانع این شرکت‌ها بررسی و راهکار‌هایی برای حل آن مطرح گردد.

رییس کل دادگستری استان قزوین خاطر نشان کرد: در سال جاری چندین نوبت از شرکت‌های صنعتی بازدید شده و پرونده واحد‌هایی که با مشکل روبرو هستند در ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح گردیده و تلاش می‌شود تا از بار مشکلات از دوش واحد‌های صنعتی کاسته شود.

 در این بازدید‌ها مشکلات شرکت‌های کیان الماس الموت، آرام کیمیای کاسپین و شرکت دانش بنیان غنوی به صورت میدانی بررسی و دستورات لازم نیز جهت پی گیری اتخاذ گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار