برگزاری مراسم امحای ۸۶۰ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان مکشوفه

مراسم امحای ۸۶۰ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان مکشوفه در نیمه نخست امسال، در کرمانشاه برگزار شد.

مراسم امحای ۸۶۰ کیلوگرم موادمخدر مکشوفه غیردارویی، امروز در سه کیلومتری جاده سراب نیلوفر روبروی روستای سیاه‌کمر جنب مجتمع درمانی نگهداری و کاهش آسیب‌های معتادین ماده ۱۶ استان کرمانشاه، برگزار شد.

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۸۶۰ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه سال‌جاری است، امروز امحاء شد که در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی موادمخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

وی بیان کرد: در مدت مذکور تعداد ۳ هزار و ۲۵۵ نفر معتاد متجاهر دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد اجباری معرفی شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: که اجری چنین برنامه‌های از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

گل‌آوری گفت: یکی از مطالبات بر حق مردم مبارزه قاطع با مواد مخدر از مرحله تولید، قاچاق و کشف تا امحاء است و همچنین سایر برنامه‌های این دبیرخانه در حوزه‌های پیشگیری درمان و صیانت از بهبود یافتگان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.