اجرای ۳۰۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۳۰۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی امسال در استان اجرا می‌شود.

سرهنگ شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته (از هفته نیروی انتظامی پارسال تا هفته نیروی انتظامی امسال)  ۴ میلیون و ۹۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده است گفت: در این مدت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو توقیف شده که ۲ هزار دستگاه، خودرو‌های حامل فرآورده‌های سوختی بوده است.

او افزود:  خودرو‌های حامل سوخت قاچاق به مدت ۳ تا ۶ ماه در پارکینگ‌ها متوقف شده و پرونده آن‌ها به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

سرهنگ شجاعی نسب به هفته نیروی انتظامی از ۱۳ تا ۱۹ مهر با شعار شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار اشاره کرد و ادامه داد: امسال در این هفته  ۳۰۰ برنامه در استان اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، امامان جمعه سراسر استان، تجلیل از بازنشستگان، خانواده شهدا، برگزاری میز خدمت، حضور در صدا و سیما، اجرای برنامه روز سرباز، ارائه مشاوره به مردم، افتتاح طرح‌های عمرانی و صبحگاه مشترک را بخشی از برنامه‌های مهم در طول هفته نیروی انتظامی عنوان کرد.

او بازدید از ۹ هزار و ۹۴۲ صنف  استان و پلمب ۲۲۱ صنف که اصول انتظامی را رعایت نمی‌کردند، صدور ۱۸ هزار و ۶۸۱ گواهینامه و شماره گذاری بیش از ۴۸ هزار خودرو، ارائه مشاوره به ۲۶ هزار نفر، دستگیری ۳ هزار و ۵۰۷ سارق خرد و کشف بیش از ۴ هزار سرقت، توقیف  ۲ هزار و ۶۳۸ خودروی حامل کالای قاچاق و دستگیری ۸ هزار و ۱۰۵ قاچاقچی مواد و کشف ۳۴ تن و ۳۰۳ کیلوگرم مواد مخدر را از جمله تلاش‌ها و اقدامات نیروی انتظامی خراسان جنوبی در یک سال گذشته برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.