تجلیل از برگزیدگان قرآنی در الوند

نخستین همایش تجلیل از برگزیدگان قرآنی الوند با حضور اساتید و قاریان بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

درنخستین همایش تجلیل از برگزیدگان قرآنی شهرالوند حجت الاسلام قاسمیان استاد حوزه و دانشگاه، ابوالقاسمی و سید مصطفی حسینی قاری بین المللی قرآن کریم و دارنده رتبه اول مسابقات بین المللی اندونزی حضور داشتند.

 شهردار الوند دراین مراسم گفت: فراهم کردن زمینه تعالی و رشد فکری و فرهنگی افراد جامعه به سوی کمال از جمله رسالت‌هایی است که نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف همچون شورا و شهرداری وظیفه دارند در مسیر تحقق آن مشارکت جدی و اثرگذار داشته باشند.

جواد خلج طایفه افزود: شورای اسلامی و شهرداری الوند برای اهداف و برنامه‌های خود در حوزه‌های مختلف، کمک به توسعه و ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و مذهبی را نیز برعهده دارند که یکی از این خدمات مهم، همراهی و حمایت از ترویج فرهنگ قرآن و معارف اسلامی است.

شهردار الوند گفت: امر فرهنگ جدایی‌ناپذیر از قرآن است و به همین سبب شورا و شهرداری الوند به آن اهتمام داشته و علاوه بر فراهم کردن زیرساخت و حمایت از نهاد‌های قرآنی در سطح شهر، در زمینه برگزاری محافل قرآنی و دینی نیز فعال بودند و در کنار ایجاد بستر برای فعالیت‌های خود، در راه اعتلای فرهنگ قرآنی جامعه نیز اقداماتی را انجام دادند.

در این مراسم از ۲۰۸ نفر از اساتید، پیشکسوتان، حافظان، قاریان، مفسران و خیرین قرآن کریم تجلیل شد.

دراین همایش، از پوستر دومین دوره لیگ قرآنی شهرستان البرز هم رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار