نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

تلاش نیروی انتظامی در برقراری امنیت اجتماعی ستودنی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تلاش نیروی انتظامی در برقراری امنیت اجتماعی ستودنی است و ملت ایران همواره قدردان زحمات فرزندان خود در این نیروی مقدس بوده است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده، معاونان و کارکنان انتظامی استان مرکزی در اراک ضمن تبریک هفته فراجا و تشکر از زحمات و تلاش‌های این نیرو، گفت: نیروی انتظامی در راستای اهداف متعالی خود، شهدای بسیاری را تقدیم این نظام مقدس کرده که این مهم برگ زرینی در افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در راستای اهداف متعالی خود ، شهدای بسیاری را تقدیم این نظام مقدس کرده که این مهم برگ زرینی در افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه اراک بیان کرد: نیروی انتظامی باید با تقویت بنیه علمی و آموزشی خود، شگردهای خائنین و دشمنان را شناسایی و در مقابله با جرایم مختلف از هیچ خطایی چشم پوشی نکند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: در سایه اقتدار و صلابت نیروی انتظامی باید فضای جامعه همیشه برای عاملان بی نظمی و برهم زنندگان نظم عمومی ناامن باشد.

وی افزود: برخی مسائل مانند حجاب و عفاف نیاز به برنامه‌ریزی دارد تا از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود تا این پدیده‌ها به مقوله امنیتی تبدیل نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به تردد خودروهای شوتی در مسیرهای ارتباطی استان مرکزی اشاره کرد و گفت: برای مقابله با پدیده قاچاق کالا لازم است نیروی انتظامی استان مرکزی با همکاران خود در استان‌های همجوار هماهنگ باشد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی هم در این نشست گفت: تمام فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، علمی و آموزشی، برپایه امنیت است و امنیت حاصل تلاش جمعی است.

سردار «هادی رفیعی‌کیا» افزود: هر فرد به نوعی برای این امنیت انجام وظیفه می‌کند و پلیس یکی از ارکان امنیت کشور است و در راستای انجام وظیفه خود شهدای بسیاری تقدیم نظام اسلامی کرده است.

۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.