ترامپ: آمریکا مورد تهاجم قرار گرفته است

با رکورد زدن ورود مهاجران غیرقانونی به آمریکا، ترامپ سیاست های دولت کنونی آمریکا را به باد انتقاد گرفت.

حدود ۲۱۰۰۰۰ مهاجر در ماه سپتامبر در آمریکا به دلیل عبور غیرقانونی از مرز جنوبی این کشور دستگیر شدند که طبق داده‌های اولیه دولت، رکوردی برای سال ۲۰۲۳ است، زیرا دولت بایدن به تلاش‌های خود برای مدیریت بحران شدید مهاجرت غیرقانونی ادامه می‌دهد.

براساس گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، دولت جو بایدن را به خاطر بحران جاری در مرز آمریکا و مکزیک که ساکن فعلی کاخ سفید نتوانسته است تحت کنترل خود درآورد، مورد انتقاد قرار داده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با رسانه‌های آمریکایی گفت: تنها دلیلی که POTUS دموکرات به طور ناگهانی آماده پذیرش پروژه دیوار مرزی شد به دلیل افزایش بی امان مهاجران غیرقانونی بود.

او در این خصوص گفت: بایدن می‌بیند که کشور ما در حال تهاجم است. او در مورد ۱۵ میلیون نفر از زندانی‌ها، روانی ها و تروریست‌هایی که قبلاً وارد کشور ما شده‌اند، چه خواهد کرد؟ چه بر سر کشور ما آمده است؟

ساخت دیوار مرزی توسط ترامپ در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ متوقف شد، زیرا جو بایدن دستور توقف تمام تلاش‌های مربوط به دیوار در مرز جنوبی آمریکا را صادر کرد. نامزد اصلی نامزدی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ جمهوری خواهان از اظهارات اخیر الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا استفاده کرد که گفت ورود غیرقانونی و تعداد بالا مستلزم چشم پوشی فوری از ده‌ها قانون فدرال برای اجازه ساخت دیوار مرزی در جنوب تگزاس است.

او افزود: از آن جایی که امسال بیش از ۲۴۵۰۰۰ برخورد با مهاجران در بخش دره ریو گراند ثبت شده است، ترامپ، بایدن را به دلیل وارونه کردن بسیاری از سیاست‌های او  خود و در نتیجه ایجاد بحران در مرز جنوبی مورد انتقاد قرار داد. دونالد ترامپ گفت: او باید تمام کار‌های دیگری را که ما انجام می‌دادیم، انجام دهد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ به سرعت از او حمایت کرده و گفت: رئیس جمهور ترامپ همیشه حق دارد. به همین دلیل است که او نزدیک به ۵۰۰ مایل دیوار جدید قدرتمندی در مرز ساخت در عوض، جو بایدن کج‌رو ما را برگرداند. کشور را تبدیل به یک پناهگاه غول پیکر برای بیگانگان جنایتکار خطرناک شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار