امام جمعه سمنان :

جوانان باید شیوه‌های اختلاف افکنی دشمنان را بشناسند

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: دانشجویان و دانش آموزان و جوانان باید شیوه‌های دشمن که دغدغه‌ای جز اختلاف افکنی ندارند را بشناسند و روش‌های مقابله با آن را نیز بدانند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به شکست دشمنان در ایجاد سناریوی جدید برای آشوب و براندازی با سو استفاده از یک دختر جوان و نقش روایتگری دست اول رسانه ملی در باطل شدن این حقه گفت: دانشجویان و دانش آموزان و جوانان باید شیوه‌های دشمن که دغدغه‌ای جز اختلاف افکنی ندارند را بشناسند و روش‌های مقابله با آن را نیز بدانند.

وی رهنمود‌های نبی مکرم اسلام (ص) را نسخه‌ای شفا بخش برای همه ملت‌ها دانست و گفت: همانگونه که رهبر انقلاب در جمع مسئولان نظام، در هفته وحدت اشاره کردند همه آحاد بشریت مدیون پیامبر گرامی اسلام هستند و بشارت‌های الهی قرآن کریم مخصوص ملت و گروه خاصی نیست.

امام جمعه سمنان بر اهمیت وحدت بین مسلمانان و لزوم رصد تحرکات دشمنان تاکید کرد و گفت: باید دید چه کسانی از این اتحاد ناراحت میشوند و این همدلی میان مسلمانان منافع چه کشور‌هایی را از بین می‌برد.

نماینده ولی فقیه در استان رزمایش مشترک نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایه افتخار عنوان کرد و ادامه این چنین پیشرفت‌ها را مایه سربلندی ملت ایران دانست.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی هفته انتظامی را فرصتی برای قدردانی از خدمات پرسنل انتطامی دانست و با اشاره به شعار شهروند قانون مدار پلیس خدمتگزارگفت: بخش دوم این شعار مربوط به همه مردم است که باید به اصل قانون پایبند باشند.

امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به روز بزرگداشت حافظ شاعر و سخنور ایرانی در ۲۰ مهر ماه توجه به مفاخر ملی، بویژه این شخصیت ادبی را ضروری دانست و گفت: خواجه شمس الدین محمد هماهنگونه که رهبر انقلاب در باره ایشان فرموند دارای جهان بینی معنوی و شاعری عارف بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار