فراخوان معرفی واحد‌های تولیدی و نهاد‌های فعال در حوزه صنایع ورزشی کردستان

اداره کل ورزش و جوانان کردستان فراخوان معرفی نهاد‌ها و واحد‌های تولیدی در حوزه ورزش استان را جهت عَرضه در نمایشگاه عزت و پیشرفت منتشر کرد.

به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ در راستای حمایت، تجلیل و شناسایی فعالان اقتصادی عرصه ورزشی در حوزه تولیدات محصولات ورزشی، خدمات ورزشی، برند‌های ورزشی و سایر کسب و کار‌های مرتبط با حوزه ورزش این اداره کل اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان «عزت و پیشرفت» می‌نماید.

 براین اساس از تمامی فعالین عرصه تولیدات ورزشی و تولیدکنندگان، شرکت‌های دانش بنیان و سازمان‌ها و واحد‌های اشتغال آفرین، رسانه ها، هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد استان کردستان که در عرصه تولیدات و محصولات و فعالیت‌های مرتبط با ورزش فعال هستند دعوت به عمل می‌آید تا جهت حضور و عرضه دستاورد‌های خود در نمایشگاه عزت و پیشرفت رزومه و مستندات خود را به دبیرخانه این جشنواره معرفی نماید.

 فعالین در این زمینه می‌توانند مستندات و رزومه خود را با مراجعه حضوری به معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به آدرس: سنندج، خیابان پاسداران، خیابان فرعی شهید تعریف، جنب کلینیک شهید قاضی، مجموعه استقلال، ساختمان اداره کل ورزش و جوانان کردستان طبقه اول تحویل نمایند.

همچنین علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس حوزه ورزش به شماره تلفخانه: ۳۳۲۳۲۴۳ -۰۸۷ داخلی: ۳۰۲ یا شماره همراه: ۰۹۳۳۲۹۵۷۷۲۵ ‏ ‏ جناب آقای سیامک رضاقلی ‏ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است؛ این جشنواره در هفته تربیت بدنی و ورزش در هفت بخش از تولیدکنندگان محصولات ورزشی، صادرکنندگان محصولات ورزشی، سازندگان نرم‌افزار‌های کاربردی ورزش، رسانه‌های ورزشی، هیات‌های ورزشی فعال در تولیدات ورزشی و تولیدکنندگان محصولات ایده محور خلاقانه و دانش‌بنیان برگزار می شود.

 گفتنی است؛ نفرات برتر هر حوزه به دبیرخانه کشوری جشنواره عزت و پیشرفت در تهران معرفی و در مرحله ملی تجلیل خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.