صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کوهبنان برگزار شد

همزمان با هفته انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کوهبنان با حضور مسئولین در محل فرماندهی انتظامی کوهبنان برگزار شد.

همزمان با هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی کوهبنان با حضور فرماندار ، امام جمعه ، اعضای شورای تامین ، اعضای شورای اداری و خانواده معزز شهیدان در محل فرماندهی انتظامی کوهبنان برگزار شد.

در این مراسم سید رضا اسلامی گفت: طی یک سال گذشته دو شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کردیم باید منش ، راه و خلق شهدا را در رفتار خود عملی کنیم .

او در ادامه گفت : ما همواره سرباز این سرزمین هستیم لذا بر دستان پدران شهدا بوسه می زنیم که بهترین سرمایه خود را نثار اسلام و انقلاب کردند.

در ادامه حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان با تبریک هفته انتظامی گفت: نیروی انتظامی مسئول امنیت فضای زندگی ، جان و مال مردم است لذا  این عزیزان در مسیر مقدسی خدمت می کنند.

او ابراز داشت: باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم در حالی نیروی انتظامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری با اقتدار در برابر اغتشاشگران ایستادند.

امام جمعه کوهبنان افزود: امنیت و نیروی انتظامی متعلق به همگان است در حالی که در گذشته امنیت برای قشر خاصی تامین می شد اما به برکت نظامی اسلامی همه مردم از امنیت برخوردارند.

او بیان داشت: در هر فعالیتی حتی عبادت به امنیت نیاز داریم لذا باید قدردان نظام اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده آنان باشیم.
در ادامه فرماندار کوهبنان گفت: فرزندان شهدا خصوصا فرزندان شهید عبدلی نور چشم ما هستند در حالی که دشمنان خصوصا آمریکا که اصل نظام و ولایت را به بهانه فوت مهسا امینی نشانه گرفتند و رمز اغتشاش قرار دادند.

او ابراز داشت: با وجود ولایت و رهبری ، اقتدار نیروی انتظامی ، سپاه پاسداران و  در نهایت عنایت ویژه حضرت ولی عصر (عج) دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت:  پلیس همواره خدمتگزار و مردم همواره قانون مدار هستند لذا بایستی قوانین برای مردم یادآوری شود.

رئیس شورای تامین کوهبنان از فرمانده انتظامی ، جانشین و‌ پرسنل انتظامی کوهبنان که در جریان گروگانگیری با اقتدار ورود و فرد خاطی را دستگیر کردند تقدیر و تشکر نمود.

در این مراسم از همسر و فرزندان شهید یاسر عبدلی و تعدادی از کارکنان انتظامی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار