فیلم سینمایی شهید همدانی و شهدای شاخص استان همدان ساخته می‌شود

فرمانده سپاه همدان از ساخت فیلم برای شهدایی مانند شهید همدانی و دیگر شهدای مطرح استان همدان خبر داد. 

سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در همایش دبیران کنگره شهدای کشور با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری نخستین کنگره شهدای استان در ۱۱ سال پیش و قدردانی از مسئولان آن گفت: از آنجا که قرار شد استان‌ها کنگره‌های بعدی را برگزار کنند مسئله برگزاری کنگره شهدای استان نیز سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد.

او با تشریح روند اقدامات انجام شده برای برگزاری دومین کنگره شهدای استان و سازماندهی انجام شده گفت: رفته رفته اقدامات انجام شده و تلاش شد محوریت کار با سپاه باشد.

فرمانده سپاه همدان با این توصیح که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید پیام شهدا را به دل‌ها رسانده و به جوانان و نوجوانان انتقال دهیم گفت: اگر مسئولان حفظ آثار استان‌ها این صحبت رهبر معظم انقلاب را مد نظر داشته باشند آن وقت متوجه می‌شوند این کار، کار سختی است.

مجیدی از ساخت فیلم برای شهدایی مانند شهید همدانی و دیگر شهدای مطرح استان همدان خبر داد و گفت: کار هنری و فرهنگی کار سختی است، اما همه این سختی‌ها وقتی که پای کار می‌رویم با مدد شهدا از بین می‌رود.

او با این توضیح که ۵ هزار و ۵۰۰ یادواره شهید از یک سال و نیم گذشته برگزار کردیم که ۲ هزار مورد از آن در مدارس برگزار شده است گفت: در کنگره شهدا تصمیم گرفتیم دیگر یگان‌های نظامی را همدان درگیر کردیم به همین منظور نیز هر کدام از آن‌ها یک پیش اجلاسیه برگزار کردند.

 فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه از دانشگاهیان نیز خواستم در این حوزه فعال شوند گفت: در این بخش نیز ۸۰۰ مقاله ارسال شد که بررسی آن‌ها نتیجه بسیار خوبی داشت بنابراین نیاز است از این دست اقدامات بیشتر استفاده شود.

برچسب ها: سپاه پاسداران ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.